hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان >  طرح و برنامه دشمن برای برداشتن عفاف و حجاب از زن ایرانی است

فرماندهی انتظامی گلستان:

 طرح و برنامه دشمن برای برداشتن عفاف و حجاب از زن ایرانی است

سردار دادگر در جمع علما و روحانیون اهل سنت گفت: امروز فضای مجازی در تصرف دشمن است و طرح و برنامه آنها برای برداشتن عفاف و حجاب از زن ایرانی است.

فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به اینکه، 50 درصد حملات سایبری کل دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران است، افزود: ماهیت دشمن دشمنی است و به همین میزان هم رفتارهای فرهنگی و محتوایی، دشمن علیه ایران است.
فرماندهی انتظامی گلستان با تاکید براینکه، دشمن وحدت ما را نمی تواند ببیند، بیان کرد: طرح و پروژه دشمن کشوری است و دشمن حتی درصدد است که حتی این شال را هم از سر دختران ما بردارد و آنها تمام ابزار و امکانات خود را بکار بستند تا به اهدافشان برسند. امروز تمام هدف شبکه های ماهواره ای این است که کوچکترین سلول تمدن ایران زمین یعنی خانواده را بزنند و در این مسیر شیعه و سنی برایش مهم نیست.
سردار دادگر با بیان اینکه، ترکمن صحرا مردمانی بزرگ و دوست داشتنی دارد، اظهار کرد: این مردم پشتیبان انقلاب و نظام هستند و در این راستا علما و روحانیون اهل سنت نقش تاثیرگذاری در حفظ و پشتیبانی از امنیت و نیروی پلیس دارند.
وی ابراز داشت: جنگ تمام عیار دشمن در فتنه سال 1401 خودش را متحول کرد، اما این فتنه و نقشه شوم دشمن با بزرگواری و بصیرت علمای اهل سنت و اجتماع عظیم اهل سنت و تشیع در مصلی گرگان مشت محکمی بردهان دشمنان بود که نه فقط برای کشور بلکه برای همه جهان این پیام را رساند که جمهوری اسلامی ایران جای تفرقه نیست و چه شیعه انگلیسی و چه اهل سنتی که پشتوانه اش امریکا است نمی تواند هیچ خللی در وحدت و همدلی استان گلستان وارد کند.

سردار دادگر بیان کرد: امروز حقانیت جمهوری اسلامی ایران در ماهیت دشمنان است و همانطور که مشاهده می کنیم اسرائیل کودک کش 200 روزاست که بیش از 33 هزار خواهر و برادر و کودکان اهل سنت را می کشد و پروژه دشمن را در مسلمان کشی تکمیل کرده و ماهیت خود را نشان داده است.
وی با بیان اینکه ایستادگی در مقابل غده سرطانی اسرائیل افتخاری برای جمهوری اسلامی و همه مردم است، بیان کرد: ما با موشک های نسل اول مان به مصاف آخرین نسل پدافندی امریکا، فرانسه و انگلیس رفتیم و ندای الله اکبر 
مردم غزه در هنگام پرتاب موشک ها قلب ما و همه مسلمانان عالم را شاد کرد. 
فرماندهی انتظامی گلستان با تاکید براینکه امروز ماهیت پلید انگلیس و امریکا برهمگان نمایان شده است، گفت: امروز وقتی جلوی کاخ سفید پرچم امریکا به آتش کشیده می شود و یا اینکه در ورزشگاه های روپا پرچم فلسطین بالا می رود نشان از قدرت ما می باشد.
سردار دادگر، آمیخته شدن خون سربازان شیعه و سنی را در حادثه های تروریستی اخیر در کشور را افتخارآفرین و وحدت آفرین عنوان کرد و گفت: امروز تمام رزمندگان خط مقدم مقابله با صهیونیسم دلشان به جمهوری اسلامی ایران گرم است و انشاالله به زودی شاهد پیروزی جبهه مقاومت باشیم.
وی در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه طرح نور از 25 فروردین آغاز شد، گفت: نقش آفرینی علما در ترکمن صحرا نتیجه بخش خواهد بود و ما در این راستا سه گام تذکر از راه دور با ادب و گذرا را مدنظر گرفته ایم. 
فرماندهی انتظامی گلستان با اشاره به اینکه، برخی رفتارها تحت تاثیر فضای مجازی صورت گرفته است، افزود: بنا به تعبیری، کشتی وجود انسان با یک سوراخ غرق می شود. امروز جوان ما نیز چنین شرایطی دارد و فضای مجازی می تواند ذهن جوانان ما را سوراخ کند.
سردار دادگر با بیان اینکه، ترکمن صحرا و سرزمین وحدت و برادری با وجود علما و روحانیون سیعه و اهل تسنن در مقابل دشمنان و دنیای استکبارعلمش برپا و استوار بوده است، گفت: وحدت ما وحدت دلی و قلبی است و حجت الاسلام دیلم و مرکز اسلامی گلستان هم محور وحدت در منطقه هستند و اهل سنت استان با حضور پرشور خود در استقبال از رئیس جمهور، روز قدس و سایر مناسبت ها وفاداری خود را به این آب و خاک نشان داده اند.



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد